20 augusti!

Heej på er:) Här allt super bra och allt med gymnasiet börjar kännas rätt nu!
Idag var det en D vecka enligt vårat schema och då har vi ingen matte så vi började klockan 12.15, vilket kändes lite konstigt!  Vi cyklade som vanligt till skolan och väl där hade jag min första tyska lektion och det kändes verkligen bra, mycket bättre än vad jag tänkt mig!:) Efter det hade vi engelska för första gången också och det kändes också bra så är helt nöjd med dagen! Sist och inte minst hade vi mentorstid, där flera hade med sig fika! Mumsigt:D
Ja det var min fredag!
Tänkte berätta lite om gårdagen också, den bestod nästan bara av samarbetsövningar, men det va första gången jag tyckte det va kul:) Efter skolan drog jag och fanny till gränby och helt förvirrad måste jag vart för pappa ringde mig och sa att jag skulle åka ner på stan och äta med han istället för att han måste åka hem och laga mat, och då tog jag förgivet att han var trött och inte orkade laga mat. Så efter gränby cyklade jag ner till stan och jag hade på mig shorts och t-shirt och pappa ba kommer inte du frysa ikvällXD Och jag fattade inget men det var ju så det va torsdag och vi skulle på fotboll, så jag köpte en jeans jacka att ha på mig på kvällen!
Fotbollen var ju grymt bra och nu jag har jag insett att man borde gå på det oftare, älskade hejarklacken! Dom stod och "sjöng" hela tiden, det var när en spelare från Östersund filmade med att lägga sig på planen och då började dom sjunga movie starXD
Nej nu ska jag spela The sims, puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0