5 augusti

Som ni ser har jag FÖRSÖKT gjort något med bloggen... Nu orkar jag inte bry mig längre men snart sitter jag väl där och FÖRSÖKER vara duktig, vilket jag aldrig kommer bli på bloggdesigner:)
Tänkte att ni kanske ville veta vad jag hade för mig igår! Det ända jag gjorde var att sitta inne och dega, tog mig ut en gång då det blev en kortis med Ellen (Y) !
Idag har jag i alla fall gjort lite, gick upp KLOCKAN ÅTTA! åt frukost och gjorde ordning mig, sen bar det av till mormor där resten av dagen spenderades:) vi gick till gallerian och mormor köpte lite smink på kicks, sen blev det en stor mjukglass som blev min lunch, så stor va den !!
Sen gick vi tillbaka hem till mormor där vi satt och pratade, tittade på tv och lyssna på Kalle Moraeus, hah ;D
Vid tre tog jag tåget hem, smockfullt tåg var det men måste säga att salabor är rätt tröga... Hallå tåget är ju långt och alla jag menar alla står längst ner på stationen och trängs när de kliver på, Medans man kan gå lägre bort och kliva på tåget där istället :S aja det är ju bra för mig :) Hittade en av få platser!
Sen när jag kom fram till Uppsala gick jag förbi Amazing Thai där jag bara var tvungen att köpa kycklingspett med jordnötssås till mig själv. Efter det insåg jag att det är rätt bra att gå hem för då kan jag ju trycka i mig maten sen. Och om det var gott !! aja nu sitter jag här och ska ta och spela lite The sims :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0