Fredag den 13:e + Stockholm

God kväll :)
Idag har jag varit i Stockholm i stort sett hela dagen, men det blev inte så mycket saker köpta som jag trott men nöjd får man vara :) Hittade en pärm och en mapp och några kollegieblock och till middag blev det Kina. Köpte även Alexander Rybaks nya skiva ! Träffade en B kändis där också, det va så att jag och mamma satt vid vattnet och då kom hon Emily från saltön på cykel och satte sig brevid mig. Inte nån värsting kändis direkt men alltid nått, Hahha <3
Nu är det dags att plocka upp landet väskan och börja tagga inför imorgon då jag ska ta en liten shoppingtur med Sandra och kvällen avslutas sedan med födelsedagsfest hos Issa!
Nu gör jag som alla andra, här kommer dagens inköp :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0