Grattis Isabelle !! <3

Idag fyller min kära vän Isabelle sexton år !! <3  Grattis !
Jo denna superhärliga lördag har bara flutit  på och började med att jag vaknade klockan elva och gjorde mig iordning lite, sedan satte jag mig i solen och stekte, provade ha matolja på benen för att försöka få brunare ben. Sedan duschade jag och fixade mig för att träffa Sandra. Vi gick runt på gränby och tittade lite i affärer och det slutade med pannkakor och glass!!  Sen gick vi till Issa och när jag skulle vara lite smart och bestämma närmaste vägen blev det istället en riktig omväg, stackars Sandra som fick gå runt i högklackat XD.
När vi väl kom fram gratulerade vi våran älskade Issa och var där några timmar och åt bla, väldigt god mat :)
Kvällen slutade med speedway från Målilla och Emil har troligen brutit handleden eller nått och det var hans comeback idag :/ Sååå surt!!! Tycker så synd om han !
En jätte härlig dag var det men våran älskade Linda saknades <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0