Hemma med halmen!

Heej på er!! <3
Har varit på landet den senaste veckan och har inte haft tillgång till varken dator eller Internet, men nu är det slut med det för jag har äntligen fått en ny mobil en x10 mini pro, gissa hur glad jag är !! ?
Imorgon bär det av till Stockholm, dags för skolgrejs!! NU är det lite mindre än 6 dagar kvar och jag börjar inse vad som kommer hända, men det kommer bli så himla kul :D Kollade lite på scheman på kattes sida, några dagar kommer jag sluta 18.40 om jag fattat rätt men det är ju sjukt sent!

Kommentarer
Postat av: Linda

åh, du fick en ny mobil! :D Så snygg den var! :) <3

2010-08-13 @ 22:20:34
URL: http://alltidlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0