Söndag + Måndag

Hej på er!! Dagarna går verkligen fort nu på slutet, bara två dagar kvar tills gymnasiet börjar för min del !
Igår gick jag på Ishockey det var träningsmatch för Almtuna mot ryska laget Salavat Yulaev, men ryssarna krossade Almtuna med 2-6... Men kul va det, huvudsaken för min del :)
Idag tog jag och Linda cykeln ner till stan för att möta upp Sandra efter hennes första skoldag, det blev fika på wayne's coffee och sedan en liten tur på stan. Alltid kul att träffa mina tjejor <3 Köpte lås och anti redness puder inför första skoldagen!
Efter att jag och Linda kramat våran Sandra hej då <3 gick vi runt i lite affärer och efter det tog vi våra cyklar och trampade hem och kramades hej då <3 När jag kom hem tog jag itu med rummet och städade och sedan blev det en riktig lång promenad med Fanny, det var riktigt länge sen nu och vi pratade om allt möjligt i sommarvärmen:) Riktig härligt:D Tankarna går även till Issa som är i fjällnora på Hajk första skoldagen <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0