Hej hå!

Gissa när jag vaknade idag!
Klockan tolv och jag blev helt chockad men det behövdes verkligen!
Efter jag hade vaknat gick jag och gjorde frukost och sedan fastnade jag vid tv:n, mamma tittade på hem till gården XD men det va faktiskt helt okej om jag ska vara ärlig.
Runt två cyklade vi till gränby för att växla in lite mynt och kolla på lite kläder men när vi väl hade kommit dit var mynt maskinen full så vi fick trampa ner till stan. Är sjukt stolt över mig själv jag hade sparat ihop 680kr :)
Sen gick vi till Wayne's coffee och jag råkade köpa en slags milshake caramel med kaffe i... Nja inte riktigt min grej men drack halva XD Sedan gick vi runt och tittade i affärer och vid fem träffade vi upp pappa och köpte var sin sallad och satte oss vid ån. På vägen till cyklarna blev det en snabbis på din sko där jag var tvungen att köpa ett par ballerina skor, eftersom mina gamla inte är så fräscha lägre men hittade ett par röda.
Imorgon åker jag bort igen, men den här gången till Tove:) Kommer bli grymt kul speciellt på söndag när vi äntligen ska prova på att köra speedway :D Men nu ska det packas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0