Speedway!

Idag var det en oförglömlig dag! Jag och Tove gjorde debut på speedwaybanan och vi var helt otroligt grymma!
Dagen började med att vi vaknade och åt  frukost, gjorde ordning oss och åkte bil till banan.
Väl där fick vi låna skydd och speedway ställ, men dock hade dom bara äckligt varma isracing ställ som var fodrade och vägde ton...
Men de var edt värt för det var så himla grymt otroligt bra! Ibörjan gick det lite hackigt men efter några varv så började jag inse att var helt oövervinnlig, att jag skulle kunna slå vem som helt, till och med Jason Crump! Men nu kanske jag överdrev lite grann, för så bra gick det inte men jag tyckte att det började gå bättre på slutet!.
Nu efteråt är det en oförglömlig dag med både lite blåmärken på knäna och onda armar.
Det går inte att beskriva med ord hur grymtkul det var, och det var den första gången jag satt på en speedwaycykel men absolut INTE DEN SISTA!
Efter våran debut åt vi pizza som också var super, vilken dag va? :)

Nu bjuder jag lite på mig själv men då ser ni hur jag gla jag var när jag schvisade förbi:)


Lite bilder från dom som hade hand om våran trevlig dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0