Regn, Regn och åter Regn

Heej efter ett litet blogg uppehåll :)
Just nu är jag i härliga Falun och har just tittat på hemma hos Kalle Moraeus, riktigt bra (Y)
De senaste dagarna har spenderats på landet, i våran stuga. Riktigt skönt har det varit och jag har varken saknat att titta på tv och sitta vid datan :) Men nu är jag hos farmor och farfar och åker hem till lilla Uppsala på Söndag tillsammans med farmor och farfar. Mamma och pappa ska nämligen åka bort på bilsemester medan jag är hemma med farmor och farfar och alla dessa djur. Ska bli grymt skönt att komma hem, att få träffa min kära vänner och bara få vara hemma, känns inte som jag har varit hemma så mycket på sistone.
Idag vaknade jag runt tio och gick ner för att äta frukost :) Efter det tog jag en dusch och gjorde iordning mig. Sen skjutsade farfar ner mig på stan och jag gick runt och tittade i lite, hittade lite saker på rean. Köpte ett grönt nagellack också, färgen såg rätt härlig ut men nu när jag väl målat naglarna var dom ju snorgröna... Inte fint :S
Tog en joggingtur nu på kvällen, men har jag inte gjort zå mycket merXD
Här är lite bilder från landet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0