Varmt?

Hej på er !
Nu va det ett tag sen jag bloggade och jag har haft 3 fantastiska veckor på Isle of Wight i England.
Men nu har jag varit hemma ett tag och de senaste dagarna har spenderats av att träffa mina tre underbara vänner Linda, Issa och Sandra.Sen har jag varit hemma och träffat mormor :) Plötsligt har det blivit så kul att bara sitta hemma med datorn, har saknat det XD
Idag träffade jag Sandra vid tio och vi cyklade ner mot stan, väl där gick vi runt och tittade i lite affärer och det slutade med Panini såklart. Måste bara säga att det är föööör varmt just nu...
Hade ialla fall en jätte mysig dag med min Sandra <3
Vi hittade en fin fin cykel full med alger, kommer antagligen från ån XD


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh du bloggar igen! :D Mihi tack sötis för en underbart mysig dag! Vilken bra bild du fick på cykeln ;) Vad stod det på lappen som satt på den? "Efter att ha inspekterat denna cykel ett antal gånger har kommunen dragit slutsatsen att den har blivit övergiven" Nähä? Varför skulle det annars växa alger på den? Hoppas du får en toppen resa på torsdag, kommer längta ihjäl mig efter dig och de andra flickorna, men vi ses när vi alla är i Uppsala igen! Puss på dig stumpan! <3

2010-07-13 @ 15:57:59
URL: http://sandratjejen.blogg.se/
Postat av: TILDA

Hahahaha konstigt att dom inte kastat cykeln XD Kommer längta ihjäl mig efter er också, ni betyder allt !! <3

2010-07-13 @ 16:33:17
URL: http://tildamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0