Hejsvejs :)

Snart blir det iväg till Hallstavik, Rospiggarna möter Valsarna så jag förväntar mig en seger idag X)
Skoldagen var rätt lugn, den började med sovmorgon från tyskan och sedan hade vi svenska då vi såg klart på nybyggarna. Lunch. Efter var det Matte och vi fick reda på våra betyg i Teknik, Kemi och Matte, jag är hur NÖJD som helst ! Efter var det Engelska och sedan Teknik där vi gjorde klart våran stol, som jag är väldigt stolt över XD Vi hade typ teknik i 5 minuter, sedan slutade vi eftersom vi hade nån Tema- no efter :)
Här är min, Issas och Lindas stol :)


Kommentarer
Postat av: Issa

Finfin :)

2010-06-09 @ 13:33:12
URL: http://mindagiord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0