Imorgon smäller det!

Har haft två fantastiska dagar med Linda, Sandra och Isabelle. I förrgår mötte jag Linda och Sandra vid Sf och vi gick till China garden såklart och efter det gick vi till Ur och Penn där jag köpte en ring. Nu är Jag, Linda och Sandra förlovade <3 och nu väntar vi på att den fjärde medlemmen ska köpa en likadan ring:)
Efter Ur och penn mötte vi upp Issa vid Sf och där såg vi Sex and the city som var väldigt bra, tycker jag ialla fall:) Sen kramade vi Issa hej då, nu får jag inte träffa henne på tre veckor!! Jag,Linda och Sandra tog bussen hem till Sandra där vi hade en riktigt mys kväll. Jag och Linda började kolla på Spy Kids 3D men den var så sjukt dåligt XD och vi ville se nått mer seriösare så vi satte på Hitler - Förintelsen...
Dan efter vaknade vi och jag och Sandra gjorde Amerikanska pannkakor som var supergoda!! Sen tog vi på oss bikini och solade. Sen tog vi ett dopp i Sandras pol men det var skit kallt, men skönt:)
Jag och Linda tryckte i oss en hel chips påse på några minuter helt själva, DE NI!!
Idag ska jag ta och åka en snabbis till mormor och sedan packa det sista. Bloggar mer ikväll, byyyee:D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack gumman för en jättemysig helg! Kommer sakna dig massor <3 Ha det underbart och njut där borta, så ses vi när du kommer hem! Puss <3

2010-06-18 @ 13:58:18
URL: http://sandratjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0