Love Stockholm!!

Hellu! Hemma efter en underbar dag i Sthlm, Inget regn!
Jag och mamma tog tåget runt tolv och sen har vi i stort sett gått hela dagen! Köpte lite kläder, åt på Kina, gick runt och tittade på allt som hörde till love Stockholm, ni vet ju att Viktoria och Daniel gifter sig den 19/6, samma dag som jag flyger till England. Jag känner mig lite som en förrädare men gissa hur nervös jag är.
Såg även när Rebound spelade men måste säga att dom var mkt bättre på spotify XD
Har även funderat hur jag ska klara mig utan mina älskade undebara vänner Isabelle, Sandra och Linda <3 Ni betyder allt! TRE VECKOR UTAN ER !
Nu ska jag börja packa, har skjutit upp det senaste veckan, som ni ser får jag lite hjälp av Mats!

Har fastnat helt för den här låten!


Kommentarer
Postat av: Linda

och vi förstår inte hur vi ska klara oss utan dig Tilda!! Vi måste ses massor när du kommer hem sen! <3

puss!

2010-06-15 @ 09:57:42
URL: http://alltidlinda.blogg.se/
Postat av: Linda

och vi förstår inte hur vi ska klara oss utan dig Tilda!! Vi måste ses massor när du kommer hem sen! <3

puss!

2010-06-15 @ 09:58:02
URL: http://alltidlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0