Packa, packa, packa!

Jag har alltid haft mitt limstift på skrivbordet...
Men när jag väl ska använda det, är det borta!! Känner mig helt hyper nu, och allt ligger i en ända röra.
Idag har jag hunnit med rätt mycket faktiskt. Jag gick upp klockan halv nio. Jag hann med att duscha, äta frukost, göra sig ordning, cykla till stationen, åka tåg till Sala, träffa mormor, äta jordgubbar, åka tåg hem, gå på stan, köpa lite grejs, cykla hem i regnet, sitta vid datan, möta mamma vid ica, handla, köpa hem pizza, packa, packa, packa och åter packa:) Så just nu packas det för fullt! När jag satt på sängen och tittade på min checklista satt en av min små älsklingar Mats på mitt ena knä och tittade på. Stackarn, förstår ju inte att jag ska åka bort i 3 veckor (A)
Men känner på mig att det här kommer bli grymt kul! :D

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha det såå bra nu Tilda sötis! Och som jag sagt förr, kommer sakna dig så otroligt mycket!!, njut av resan, du kommer få det jättekul, det är jag säker på! :) <3

puss!

2010-06-18 @ 22:16:10
URL: http://alltidlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0