Panik?

Det verkar som de flesta har packat klart redan och jag har inte ens börjat, åker ju på lördag! Ska sätta mig och skriva en lista nu, så det inte blir sista minuten packning då man glömmer hälften.
Helgen tillbringades på landet och det var hur skönt som helst, känner mig helt utvilad nu :) Blev bara lite rastlös på slutet, det kan bero på att vara utan dator XD.
Imorgon åker jag och mamma till sthlm, vi tänkte gå runt på stan och titta lite och jag måste köpa lite saker som behövs till England. Sen tänkte vi kanske gå på bio och se filmen Späck XD trodde det va ett skämt när jag såg trailern första gången, så den måste ses!
Nu ska jag ialla fall krypa ner i sängen och titta på caught on camera med Tokio Hotel XD Det är lite konstigt för ungefär ett år sedan var Tokio Hotel det värsta som fanns, jag avskydde verkligen hatade dom. Men tog jag mig tid och började lyssna på dom. Nu idag är dom en av mina favoriter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0