Soommaarrrrlooovv!

Äntligen!! Nu sitter jag och tröstäter Tutti Frutti :/ Trodde aldrig jag skulle gråta så mycket som jag gjorde...
Dagen började med att vi samlades i klassrummet och gick tillsammans till aulan. Väl där pratade rektorn oändligt länge men sedan fick Linda pris för att ha bäst betyg i hela Heidenstam. Även jag fick gå upp på scenen och få pris av rektorn för att jag hade vunnit poesi tävlingen förrut, blev helt chockad, ingen hade sagt något innanX)
Sen gick vi tillbaka till klassrummet och åt tårta och pratade, och när Malin stod och berättade hur underbar våran klass varit under de tre åren kom tårarna. Men höll dom inne eftersom ingen annan grät men när vi alla ställde oss upp och börja krama varandra, började jag stört gråta fast jag skrattade samtidigt. Det slutade med att vi stod i en ring och bara grät!  Kommer sakna er så sjukt mycket, älskar er och lycka till i framtiden <3
Bilder från Linda Åkerman, http://alltidlinda.blogg.se/
Och såklart låten!
Jag kommer alltid påminnas om er när jag hör den!

Kommentarer
Postat av: Linda

ååå, jag brukar alltid vara överlycklig efter avslutingen men iår känns det bara jobbigt! Och nu ska vi gå på sex and the city allihopa! Grattis till stipediumet Tilda, älskar dig! <3

2010-06-11 @ 13:19:54
URL: http://alltidlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0