SPEEDWAY!

Fölåt för dåligt uppdaterande ! mitt fel :) jag går runt och tänker på vad jag ska skriva men glömmer sedan bort att blogga :)


Idag konfirmerades Caroline S, så jag vaknade klockan sju på en lördag, helt sjukt va ! Men ialla fall, jag gjorde i ordning mig och cyklade till katolska kyrkan. Gudstjänsten var typ två timmar, höll på att somna. Efter det cyklade vi hem och jag bytte kläder sedan cyklade jag och Issa ner till lokalen där Ingrids och Carros fest var.
Festen var jätte lyckad och rolig :) Det fanns hur mkt mat som helst också, höll på att spricka och alla tårtor som var hur goda som helst! Ni är ju så underbara <3
Nu vet ni vad har gjort idag :) Snart börjar årets fjärde grand prix i Parken i Köpenhamn, för er som vill se live på svt har ni länken här ---> http://svtplay.se/t/103701/motor
Min topp fyra är:
1. Andreas Jonsson
2. Kenneth Bjerre
3. Tomasz Gollob
4. Jason Crump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0