Tisdag idag !

Heej :)
Vilken soft tisdag det har varit idag, och snabbt har det gått !
Det började med Tyska där vi tittar på Batman på engelska med tysk text X) Filmen var bra i början men nu är den så himla overklig och överdriven så den får bara två plus av mig, har dock inte sett slutet än det kanske ändrar min åsikt. Efter det hade vi Svenska då det blev film igen, vi tittar på Nybyggarna som är lite trög men jag måste erkänna att den är rätt bra, någon som håller med ? x)
Efter filmen var det lunch, pannkakor som var himla goda, det va länge sen jag gick in i matan och såg att det va något gott ! Sedan var det matte och vi gick igen lite av matteprovet och efter det va det engelska då vi gjorde ett korsord. Sedan var det teknik då fick tillbaka proven och jag är väldigt nöjd över mitt resultat, vi fortsatte även med våra stollar som vi designar i wellpapp och våran blir ju skit grym! Tillslut var det tema då fick tillbaka lite saker.
Nu vet jag också att familjen jag kommer bo hos har två barn, en kille och en tjej. De har även hund och katt och bor vid havet, härligt ! Ska ta och skriva ett brev till dom nu, ha det så bra! PUSS HEJ ! 

Kommentarer
Postat av: Linda

haha Tilda jag håller med, jag gillar fakstiskt filmen :D <3

2010-06-01 @ 20:04:04
URL: http://alltidlinda.blogg.se/
Postat av: Linda - jag igen!

Här kommer en länk till flera the sims 3 sidor som vi pratade om Tilda :)

http://lindablom.se/2010/may/lilys-topp-5-favorit-sajter-for-the-sims-3-d.html#comment



kram! <3

2010-06-02 @ 18:58:24
URL: http://alltidlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0